Eläintenhoitajaseminaari 2019

12.12.2019 - 13.12.2019
Messukeskus, Siipi

| Messuaukio 1, 00520 Helsinki

Eläinlääkäripäivien yhteydessä järjestettävä kaksipäiväinen seminaari, joka on suunnattu pieneläin- ja hevosklinikoiden hoitajille. Perjantain osalta osallistujan valittavissa on joko pieneläin- tai hevosaiheiset luennot.

Osallistuminen Eläintenhoitajaseminaariin oikeuttaa vierailuun Eläinlääkäripäivien näyttelyssä sekä pääsyn Eläinlääkäripäivien lounasluennoille.

Tervetuloa!

Torstaina 12.12.

klo 8-15:

Fear Free - everybody can do it! Certified veterinary technician Esther Klok, Dierenkliniek Winsum, Netherlands

Vet tech appointments Esther Klok

PR and marketing for nurses Esther Klok

klo 15-16.45:

Pieneläinten sairauksien ravitsemuksellinen tukihoito (aihe tarkentuu myöhemmin) Asiantuntijaeläinlääkäri Pia Raistakka, Royal Canin Finland

Perjantaina 13.12. PIENELÄINTEN ENDOKRINOLOGIAA

klo 8-16.15:

Addisonin tauti koirilla Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri, dosentti, ELT, Minna Rinkinen, Eläinsairaala Evidensia Tammisto

Cushingin tauti koirilla Minna Rinkinen

Kissan kilpirauhasen liikatoiminta Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri, ELT Susanne Kilpinen, HYELTDK

Kissan hyperaldosteronismi Susanne Kilpinen

Perjantaina 13.12. HEVOSEN KIPU JA KIVUN HOITAMINEN

klo 8-17:

Miten hevoset aistivat kipua? ELT, Diplomate ECAWBM-WSEL Ann-Helena Hokkanen, HYELTDK

Kivulle herkistyminen ja krooninen kipu Ann-Helena Hokkanen

Kuinka tunnistaa hevosen kipu? Ann-Helena Hokkanen

Käytännön kivunhoito ELL, Diplomate ACVIM, Diplomate ACVECC, hevossairauksien erikoiseläinlääkäri Jonna Jokisalo, Hyvinkään hevossairaala

Erityistapaukset ja tilanteet Jonna Jokisalo

Tarkempi ohjelma aikatauluineen julkaistaan myöhemmin. Pienet muutokset mahdollisia.

Certified veterinary technician Esther Klok, Dierenkliniek Winsum, Netherlands

Asiantuntijaeläinlääkäri Pia Raistakka, Royal Canin Finland

Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri, dosentti, ELT Minna Rinkinen, Eläinsairaala Evidensia Tammisto

Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri, ELT Susanne Kilpinen, HYELTDK

ELT, Diplomate ECAWBM-WSEL Ann-Helena Hokkanen, HYELTDK

ELL, Diplomate ACVIM, Diplomate AVECC, hevossairauksien erikoiseläinlääkäri Jonna Jokisalo, Hyvinkään hevossairaala

Osallistumismaksu

• 140 €/päivä ilmoittauduttaessa maanantaihin 21.10. mennessä
  • 155 €/päivä ilmoittauduttaessa välillä 22.10.-18.11.
  • 190 €/päivä ilmoittauduttaessa 19.11. alkaen

Hinta sisältää luennot, luentomateriaalin sekä sisäänpääsyn Eläinlääkäripäivien näyttelyyn. Hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %.

Mikäli sama työnantaja ilmoittaa vähintään 3 osallistujaa, osallistumismaksuista voidaan antaa 10 % alennus. Alennuksen saa käyttämällä työnantajakohtaista koodia ja valitsemalla maksutavaksi laskun. Ilmoita laskutusosoite elp@sell.fi niin saat oman koodin.

Yli 30 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista veloitetaan peruutuskuluina 50 euroa. Mikäli peruutus tapahtuu 15-29 vrk ennen koulutusta, koulutuksen hinnasta peritään 50 %. Mikäli osallistuminen perutaan 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkamista tai myöhemmin, koulutuksen hinta on maksettava kokonaisuudessaan. Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastapaukset, joiden kohdalla veloitetaan vain 50 euron peruutuskulut.

Mikäli koulutus joudutaan peruuttamaan, palautamme jo maksetut osallistumismaksut. Muita osallistujalle mahdollisesti aiheutuneita kuluja, kuten hotelli- ja matkakuluja, emme korvaa. Päätös mahdollisesta peruutuksesta vähäisen osallistujamäärän vuoksi pyritään tekemään viimeistään 30 vuorokautta ennen koulutuksen alkamista. Tämän jälkeen koulutus peruutetaan ainoastaan pakottavista, Fennovetista riippumattomista syistä.