Apteekin eläinlääkintä

28.11.2018 - 28.11.2018
Messukeskus

| Messuaukio 1, 00520 Helsinki

Apteekin eläinlääkevastaaville ja asiakaspalvelussa oleville farmaseuteille ja proviisoreille suunnattu luentotilaisuus, jossa pääset päivittämään tietojasi eläinten sairauksista ja niiden hoidosta. Samalla voit vierailla Eläinlääkäripäivien näyttelyssä.

Palautetta viime vuodelta:

• Loistava koulutus, jopa paras koskaan käymistäni apteekkilaisille suunnatuista eläinkoulutuksista! Näitä lisää, kiitos hurjan paljon!

• Kiitos jälleen kerran aivan loistavasta päivästä! Ihanaa että meille apteekkilaisille on tarjolla eläinkoulutusta jossa luennoimassa ovat todella oman alansa asiantuntijat.

Aiheeseen liittyvää kirjallisuutta:

Apteekin eläinlääkintä 28.11.2018
Messukeskus, Siipi, sali 204, Messuaukio 1, Helsinki

Kohderyhmä:   Apteekin asiakaspalvelussa työskentelevät farmaseutit ja proviisorit.
Puheenjohtaja: ELL Anne Varjo

08.00                 Ilmoittautuminen alkaa
09.00                 Näyttely aukeaa

Ohjelma

09.00                 Avaus

09.15                 Kanin terveyden ja sairauden hoito apteekkilaisen näkökulmasta
                          Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Johanna Mäkitaipale, Eläinsairaala Evidensia Tammisto

10.15                 Sairaan koiran ja kissan tunnusmerkkejä – itsehoidon arviointi
                           ELT, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Minna Rinkinen, Eläinsairaala Evidensia Tammisto

12.00                 Tauko ja tutustuminen näyttelyyn

13.30                 Vatsavaivat koiralla ja kissalla
                          ELT, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Susanne Kilpinen, Helsingin yliopisto, ELTDK

14.45                 Tauko ja tutustuminen näyttelyyn

15.30                 Koiran yleisimmät luusto- ja nivelongelmat
                          Vastaava eläinlääkäri, ELT Mari Vainionpää, Eläinlääkäriasema Askel Oy

17.15                 Hevosten yleisimmät ongelmat ja niiden tukihoito
                           ELL Anne Varjo

18.00                 Tilaisuus päättyy

Osallistumismaksu sisältää pääsyn Eläinlääkäripäivien näyttelyyn ja lounasaikaan näytteilleasettajien järjestämille luennoille 28.-30.11. Hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %.

Osallistumismaksu on:

•     255 €, kun ilmoittaudut 11.11.mennessä
  •     285 €, kun ilmoittaudut 11.11. jälkeen

Yli 30 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista veloitetaan peruutuskuluina 50 euroa. Mikäli peruutus tapahtuu 15-29 vrk ennen koulutusta, koulutuksen hinnasta peritään 50 %. Mikäli osallistuminen perutaan 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkamista tai myöhemmin, koulutuksen hinta on maksettava kokonaisuudessaan.